Sunday, December 7, 2008

Christmas is coming....


Completely bias but geeze they are CUTE!!!!!!!!!!!!
Well we have had a hectic week but I guess everyone feels like this at this time of the year! Am madly making 50+ thankyou cards for Lola's gifts, then it will be onto Christmas cards - I only had the chance to take photos of the girls today. Poppy is happy to pose now - last year she was scared of the Santa hat and refused to wear it...bit tricky with Lola being so little and floppy LOL but we'll use what we got!
What's been happening -
*scrapping for the Scraploot blog

*scrapping for Wicked Kits

* Thankyou cards

* About to whip up Christmas Cards

* Dying to get some LOs done - challenge blogs like White with One.

* Putting up a small Christmas Tree today - with renovations going on there is limited room!

* We had our playgroup Christmas party...great family day!

* My birthday yesterday - got a gorgeous vintage ring from DH - marcasite, black enamel - art deco - gorgeous, chockies, candles, lipstick, lots of cash and vouchers...spoilt!!! Had fish and chips at the beach with friends!

* Last of the Christmas shopping

Sooooooooooo here is a RAK....overflowing with Christmas papers(about 15), ribbons, stamps, felt deers etc... if you would like this to make it's way to your place leave your name and we'll pick out a random winner later this week... 'Tis the season!

33 comments:

Alishia said...

Sounds like your super busy!!!!!
Rak is So Generous!!!!!

SANDIE MALLON said...

wow they are both soooo cute!! great pics...

Kelley said...

Gosh your girls are sooooo gorgeous Mel!!! I cant believe how much you miss out on when you dont have the net for most of the year!! Lola is just sooo cute!! And Poppy has grown up so much!

miss~nance said...

Gorgeous photos of you little girls. How grown up is poppy now!!!!!

SkyeMJ said...

Im not biased and I think they are the cutest lil cuties!

I also think making 50 thank you cards on top of the regular christmas hustle and bustle takes the cake in terms of business!

xxoo

Bibi said...

Hi Mel - I've been lurking on your blog since I did your owl canvas class waaaay back! I think your girls are gorgeous! :) Bibiana

Natalie said...

Hi Mel, congrats on the birth of Lola - what a little beauty! Of course Poppy is stunning too but I'm not here to tell you what you already know.
Would love to win the RAK.
Thanks for your generosity.

Hetty Hall said...

YOur girls are beautiful Melissa, just gorgeous.
Hugs xx

Ali Russell said...

GORGEOUS girs you have there Melissa!! Love the photos!
Gotta love how busy this time of year is, hey...uuummmmm i think not!
Take care
Ali

tori412 said...

Gorgeous pics, love the updates on your girls. :)

Sar said...

Gotta love a xmas rak! Pick me!

Your girls are just beautiful, how fun will those xmas pics be to scrap.

Cheers,
Sar

Ali said...

awww look at your darling little girls!! HOW CUTE!! Sounds like you've been FLAT OUT Melis!! making thank you cards, xmas cards and those other crafty projects!! WOW.....ohh i want to looksie at your ring - it sounds gorgeous!!

xxxx

MargS said...

Scrummy Christmas stuff!! Thank-you for the chance to win it!
BEE-U-TI-FUL photos of your two precious girls. You might need to consider changing the name of your Blog soon LOL

kayla renee macaulay said...

wow you are budy
i hope that you had a FANTASTIC birthday melis.
Those pics are just o cute.

Hugs
KR. x

Sarah Whitton said...

How adorable, l agree with you on that one, bias or not! So what does RAK stand for?

Natallie KING said...

Great RAK Melissa, cute Santa photos. Happy Belated Birthday. Very generous of YOU!!!

Natallie KING said...

Great RAK Melissa, cute Santa photos. Happy Belated Birthday. Very generous of YOU!!!

Maxine said...

WOW you are one busy mummy and scrapper. Love the photos of your little cherubs. Can't wait to see you scrap them.

kimandasmom said...

awesome adorable pics-- so cute. Sounds like you are really busy-- thanks for the chance at a RAk-- Happy Holidays!

originalblondi said...

Aww your girls are so cute!

Ceejay said...

Wow the photos are great so cute!!

Pip said...

Happy birthday, hope that you were totally spoilt ... the Christmas photos of Poppy and Lola are so sweet ... wouldn't it be nice to freeze them at this age ... little bubbas grow so quickly ... hope you are enjoying all the festivities of the season .... Pip

Scrapaholic 'tine said...

Busy busy busy its that time of year but sooo much nice stuff as well - especially photo shoots like your gorgeous little ones... oh sooo damn cute!!!! RAK'ing even though you are sooo busy...

Crazymumm said...

ahhhhhhhh Mel they are two darling little girls and look just so sweet in their christmas gab xxx

Magical Moments with Me and Mine said...

Happy Birthday to you!
Thanks for the RAK, its a great gift to giveaway.
Mx

Alice said...

Awwww those photos are heart melting Melis!!!!! So so so cute!!!

Thanks so much for the congrats :)

lyn said...

hi melissa, the chrissy photos are stunning, i did something very similar with my bub last year! guess its part of being a mum, dress em up for our own joy lol. happy bday too by the way! so happy i came across your blog.
belynda xx

Susanne Perry said...

Stunning photos of your gorgeous girls Melissa

Tiffiny Lee said...

Hi Melissa, I'm a long time admirer, first time blogger of your site. You can definitely see the resemblance with your two cherubs. I'm the same as you - dying to get stuck into some serious scrapping. I love White With 1 too, back to visit soon, Tiff :o)

xoxAlyssaxox said...

Gorgeous gorgeous kids hun.. You do sound so super busy. I love you're LO's and i especially love the halloween post and them cupcakes look devine :D. Is it ok if i add you to my blog list? Cheers
Lys xx

Cherie said...

WOW!! The photo's are just stunning!
Looking at little Lola makes me clucky. Your girls are gorgeous!

I have been a lurker on your Blog for a while - great stuff.

What a fantastic RAK!!

Gizmo said...

Look at your girls, how gorgeous are they???
Hope you had a great birthday by the way...:)

Lauren said...

Loving the pics Mel, they are both adorable! Cant believe how big Poppy is getting!